Waxholms förening

Waxholms förening växer för varje år och över 3000 personer har valt Waxholms GK som hemmaklubb. Detta ger föreningen i Waxholm som är helt ideell möjligheten till en stark junior och seniorverksamhet, uppskattade after golfträffar och fina tävlingar med generösa prisbord. Vill du eller ditt företag vara med och stötta föreningen och synas här inför tusentals golfare och även synas i våra veckovisa nyhetsbrev?

Maila oss till info@waxholmsgolfklubb.se

Resarö Marina

Resarö Marina ligger strax utanför Vaxholm och är därmed den kanske mest centralt belägna marinan i Stockholms skärgård.

Här möts farlederna in till Stockholm och här är havsbandet inom räckhåll. Med bil tar det 25 minuter från Roslagstull, med buss 40 minuter.

resaromarina.se

Resarö Sjötaxi

RESARÖ SJÖTAXI 10 ÅR!

ERFARENHET - PÅLITLIGHET - SÄKERHET

info@resarosjotaxi.se

www.resarosjotaxi.se

Nordisk Montering

Några av våra tjänster
    •    Vi säljer, servar, reparerar och förvarar utombordare från de flesta tillverkare.
    •    Vi utför återställning av grundkörningar, sjunkskador, plastskador, stöldskador etc.
    •    Vi samarbetar med samtliga försäkringsbolag.
    •    mm.
Befinner sig på resarö marina
Välkommen att kontakta oss för frågor. Vi tar tillsammans fram en lösning som passar just dig.
resaromarina.se

D-MAXPRINT

Allt tryckt du behöver – från idé till färdigt event

www.d-max.se