Golfspel och trevlig social samvaro är vårt fokus!

Medlemsförmåner

En viktig del i Waxholms Golfklubbs verksamhet är att utveckla golfkunnande och spelutveckling men även att få er medlemmar att trivas när ni besöker klubbområdet. Därför har vi tagit fram ett förmånligt ”paket” som innehåller allt från klubbkläder och träningserbjudanden till After Golf. Allt för att stärka klubbkänslan. Kolla in!

Medlemsförmåner

Ordförandekrönikor

Matrikel

Logga in nedan med dina vanliga inloggningsuppgifter som du använder till Min Golf. Det vill säga ditt golf-id och lösenord.

Där hittar du golf-id, hcp, maildress och mobilnummer på GolfstarWaxholms medlemmar.

Matrikel

Dokument

Här hittar du alla viktiga dokument som gäller golfklubben.
Här finns vår vision som tog fram 2020 och som gäller till 2026 liksom våra stadgar.
Det finns också en kortversion av vår miljöpolicy samt integritetspolicyn.
Här hittar du också alla kontaktuppgifter till nuvarande styrelsen (2021-22).

Styrelsen 2023 Stadgar Miljöpolicy Integritetspolicy Visionen Bagförvaring Årsmöte 2023

KUNDTJÄNST - Golfstar

Epost
kundtjanst@golfstar.se
Hemsida
www.golfstar.se

Kontakt Waxholms golfklubb

Vill du ha kontakt med någon av oss på Waxholms GK för att få svar på tävlingar, juniorträning, senioraktiviteter, representationslag, klubbaktiviteter, så hittar du kontaktuppgifter nedan.

Golfklubben: info@waxholmsgolfklubb.se

Ordförande: ordforandewgk@gmail.com eller peter.b.sahlin@gmail.com

Ansvariga för restaurang, shop och träning mzgolf@hotmail.com eller lina.hansen@golfstar.se