Vi är igång!

Nu är dag 2 igång, följ gärna våra killar från Waxholm, Jimmy Löfberg, Daniel Löf och Ola Hedlund här och kom gärna ut och heja på.

Följ leaderboarden här

Leaderboard

Bilder från första dagens spel

SM veckan - H40 - 7-9 juli

Välkomna till SM - H 40 på Waxholms GK - 7-9 Juli
Vi kommer spela en speciellt uppsatt bana som mäter 6200 meter genom att utnyttja en mix av vit/gul/blå/röd tee.
Inför inspelsvarven kommer deltagarna att erhålla teeplaceringarna via mail.
​För att få runt alla spelarna vid fullt deltagarantal - 156 spelare kommer vi starta 1.a bollarna på hål 1 och 10 -  fredagen och lördagen kl 08:00 därefter kommer det att vara en cut och de 78 bästa går vidare till spel på söndagen.

Viktig information:

Anmälan görs via Min Golf: https://mingolf.golf.se/Competition/3767225

Tävlingsinformation kan hittas här: https://golf.se/globalassets/tavling/masterskap/tavlingsvillkor-sm-h40.pdf

Övrig information:

Inspel: Torsdagen 6 juli är i första hand avsedd för att ge spelarna möjlighet till inspel. Bokning görs i god tid innan direkt med Golfstar Waxholms reception. Tel 0770 22 00 40.
Driving range: Öppen 0500-2200. Betalning sker med kort.
Spikförbud: Nej. Dock inomhus och på altan!
Möjlighet till bag förvaring: Saknas!
Banguide: Finns i receptionen utan kostnad
Hyrvagnar: Finns ca 50 stycken till en kostnad av 50 kr/dag
Golfbil: Finns i begränsat antal. Spelare som avser utnyttja golfbil ska uppvisa giltigt tillstånd.
Omklädning/dusch/bastu: Finns att tillgå i anslutning till klubbhuset. Handdukar finns i begränsat antal.
Restaurangen: Öppnar ca 1 timme innan 1.a start och stänger ca 1 timme efter att sista boll spelat färdigt.
Parkering: Plats för ca 100 fordon i anslutning till klubbhuset
Laddning av El-bil: Saknas
Uppställning av Husbil: Finns men det saknas möjligheter till El-anslutning. Plats måste förbokas då platserna är begränsade.
Vad att göra i Vaxholm när du inte spelar/Tips om boende: www.destinationvaxholm.se/sv/

Betalning av anmälningsavgiften sker vid anmälan. Vid avanmälan (före anmälningstidens utgång) återbetalas anmälningsavgiften.Vid återbud (efter anmälningstidens utgång) krävs godtagbara skäl för att anmälningsavgiften skaåterbetalas. För återbetalning av anmälnings­ avgiften måste arrangörsdistriktet kontaktas.

Boende

Om du söker boende under din vistelse under SM så rekommenderar vi följande alternativ.

Waxholms hotell