Medlemsförmåner

Här är ”paketet” med förmåner:
- En webbshop där vi säljer klubbkläder och diverse andra profilprodukter till
konkurrenskraftiga priser. Allt för att öka ”vi-känslan”.
- Vi fortsätter med subventionerad träning för juniorerna och våra kategorilag.
- Vi har startat ett elitlag på herrsidan då vi menar att satsningen kan inspirera juniorerna att träna och jobba för att kvalificera sig till laget. Nu hoppas vi att fler tjejer söker sig till klubben så vi på sikt även kan få igång ett elitlag för damer.
- Vad gäller klubbtävlingar satsar vi på att öka antalet deltagare genom fler partävlingar. Bland annat spelas en tvåmannscramble över säsongen med final i september. Det blir även några fyrboll/bästboll-tävlingar. Vi kan också lova fina prisbord.
- Vi kommer att arrangera fyra After Golf under säsongen, den första i samband med Morsdagsgolfen i maj, en i juni, en i augusti i samband med Agustigolfen och en i september. Morsdagsgolfen öppnar vi för övrigt för både damer och herrar. After Golf innebär att klubben bjuder på nåt lätt att äta samt en DJ som spelar bra musik. Om vädret tillåter minglar vi på altanen.

Tveka inte att höra av er om ni har önskemål om flera aktiviteter för att ytterligare öka klubbkänslan. Maila era idéer i så fall till: info@waxholmsgolfklubb.se