Semestergolfen 2022 och After Golf nu på lördag

Publicerat: 2022-07-04 - 07:56 - Skrivet av Mathias Zetterlund

Sista chansen att anmäla sig till helgens aktiviteter. Hittills är det för få anmälda och det finns risk att allt blir inställt om vi inte blir fler.

Banan är i ett bra skick och genom att ställa upp i tävlingen visar vi Pelle och hans gäng att vi uppskattar deras hårda arbete de gjort med greenerna. Klubbens tävlingar är framför allt ett lättsamt sätt att träffa andra medlemmar och skapa den klubbkänsla som många efterlyser. Här gäller det att alla hjälper till.

After Golfen håller på mellan 12 och 18. Från kl 14 grillar Kenneth hamburgare som klubben bjuder alla som tävlat samt övriga medlemmar som gjort anmälan via formuläret på klubbens hemsidan. Passa på och kom ut till klubben, ät en matbit, umgås med nya och gamla medlemmar samt delta i puttingtävling med fina priser.

Anmälan gör du här