Rabatt på gymmet för seniorer

Publicerat: 2022-12-06 - 06:11 - Skrivet av Mathias Zetterlund

Klubbens ena tränare, Martin Wiklund, har förhandlat fram en rabatt för klubbens seniorer, 65 år och äldre, på Fysioplus i Vaxholm. Fysioplus finns dels på Vaxön, vid Campus, och dels på Rindö, vid Rindö Hamn. Fys och rörlighetsträning är ett bra komplement till din golf och viktigt att underhålla. Många golfare periodiserar sin träning eftersom golfsäsongen oftast är över från november till april och då är fys och rörlighetsträning perfekt, kanske ökar driverns längd?!

Seniorrabatten är 20 procent på korten. Autogiromedlemskap blir då 240kr/månad istället för 299kr/månad.  Vill man ha en gruppträning/genomgång är priset 1600kr/timme för 8 personer, dvs 200 kr/person.

Maila till klubben, info@waxholmsgolfklubb.se, om du är intresserad så tar vi fram ett bevis på att du är medlem i klubben och som du visar upp när du köper gymkortet.