Nu öppnar vi den nya hemsidan!

Publicerat: 2022-03-14 - 08:49 - Skrivet av Golfinity

Lagom till starten av golfsäsongen lanserar vi måndagen 21 mars vår nya och moderna hemsida som vi arbetat med under vintern. Den har nytt innehåll och en rad nya funktioner som vi tror att du som medlem har stor nytta av. Dessutom fungerar den bättre än den tidigare hemsidan för olika datorer, mobiler och surfplattor.

Nu är arbetet med den nya hemsidan i stort sett i hamn. Vi har arbetat med en svensk leverantör som heter Dizparc. De har skapat och utvecklat en digital plattform/tjänst (Golfinity) som erbjuder en anpassad webblösning för just golfklubbar.
Du lär dig snabbt hur navigationen fungerar genom att klicka dig runt på de olika sidorna. Du hittar bland annat nya funktioner som:
- En årskalender med klubbens viktigaste arrangemang.
- En ny webbshop med ett fräscht klubbsortiment.
- Bokning av starttider med en länk till Golfstars nya bokningssystem, som de utvecklat tillsammans med Sweetspot. Mer information och utbildning om det nya bokningssystemet, kommer senare.
Vidare finns:
- Länk till banguide för 18-hålsbanan.
- Länk till slopekalkylator och scorekort för 18-hålsbanan och 9-hålsbanan.
- Redovisning av årets tävlingsprogram med direkt länk till Golfens IT-system för all tävlingsinformation och anmälan.
- Länkar till restaurang Humlans menyer, öppettider och erbjudanden.
- Länk till juniorernas hemsida där du kan följa deras verksamhet.
- Tydligare information om seniorernas verksamhet.
- Klubbsidor där du ser aktiviteter, medlemsförmåner, klubbens alla viktiga dokument, medlemsmatrikel under inloggning (med ditt Golf-ID) där du hittar kontaktuppgifter till alla medlemmar samt mycket mer.
Som du märker saknas en del information i dagsläget men kompletteringar kommer att göras kontinuerligt. Det finns antagligen mer att utveckla vad gäller navigation med mera så har du tips på förbättringar, maila oss gärna på info@waxholmsgolfklubb.se