Nu har det mesta av PUMA kläderna kommit till webbshopen

Publicerat: 2022-04-25 - 19:35 - Skrivet av Mathias Zetterlund

Nu har det mesta av PUMA kläderna kommit till webbshopen och det firar vi med att Northside ger 15% på hela PUMA sortimentet. Så gå in och kolla in alla snygga grejer och passa på att uppdatera garderoben.

Vi påminner om att det som gäller när man tävlar för Waxholms Golfklubb, är röd tävlingspiké (som du som tävlande junior får av juniorkommittén - skriv "Tävlingströja - Junior" i meddelandefältet), vit nederdel och blå jacka, väst, långärmade tröja.

Utöver de "klassiska" färgerna erbjuds även andra färger och de kan man såklart ha när man tränar.

Northside kommer att vara på plats hos oss på klubben när vi har vår start upp för juniorerna den 30/4 klockan 10.00 - 13.00. Då har de med sig kläder och andra prylar till försäljning. Sprid gärna det till kompisar så vi får bra drag :)

Det kommer även finnas en så kallad provstege på klubben så man kan känna och klämma på kläderna och prova. Det är dock väldigt smidigt med att få hem kläderna  med kort leveranstid via postombud så det funkar ju också om man behöver byta etc.

Gå in och kika nu på alla fina nyheter och passa på att beställ med rabatten.

(Några plagg har lite senare leveranstid - en del stök pga covid etc)

JK och Northside gm / Tora