Missa inte utlottningen av nya Waxholmsbagen!

Publicerat: 2022-11-17 - 18:01 - Skrivet av Mathias Zetterlund

Som ett led i att erbjuda medlemmarna i Waxholms Golfklubb lite extra klubbförmåner kan vi nu erbjuda 10% rabatt på hela sortimentet i vår webbshop förutom golfbagar och golfskor. Klicka in på Waxholms GK webshop (quickbutik.com) och gör din beställning nu. Vill du vara säker på att få dina produkter före jul behöver du beställa senast söndagen den 27:e november.

Klubben har dessutom plockat fram en superfräsch Waxholmsbag som endast kostar 2.300 kr
inklusive tryck av logga och ditt namn. Som en extra julklapp till medlemmarna kommer vi lotta ut en
golfbag bland de som lagt en beställning av valfria varor för minst 249 kr senast den 27:e november.
Har du beställt en bag riskerar du inte att få två bagar utan den du beställt får du återbetalning på.
Ange rabattkod Golf10 för att få 10% rabatt samt fraktfritt för order över 1.500 kr.