Kanonstartstävling och After Golf lördagen den 20:e maj

Publicerat: 2023-05-09 - 07:21 - Skrivet av Mathias Zetterlund

Nu är det dags att anmäla sig till Familjefejden 2023 samt årets första After Golf.
  • Kanonstart kl 09:00. Passa på och var med i en av säsongens två kanonstarter.
  • Efter tävlingen bjuder klubben alla tävlande på grillad hamburgare från Restaurangen (ingen separat anmälan behövs).
  • Serveringen av hamburgare startar ca 14:00
  • Mellan klockan 12:00 och 14:00 finns vår PRO Mathias Zetterlund på Driving rangen. Är du nybörjare eller vill prova på golf? Passa på och få lite tips av Mathias och prova dina färdigheter. Kanske har du en familjemedlem som vill prova på? Klockan 12:00, 12:30, 13:30 är det genomgång så det är bara att komma till rangen den tid som passar. Det är helt gratis och klubbor finns att låna.
  • Under dagen finns möjlighet att prova ett urval av kläder från vår webbshop.
  • Klubbens nya Bagbricka och Greenlagare finns att köpa.
  • Är du medlem men inte spelat tävlingen? Klubben bjuder även dig på grillad hamburgare om du senast tisdag 16:e maj anmäler dig till restaurangen.
Välkomna